Shuk Sahar di gantung tugas dari HotFM

Masih belum berakhir kemelut rumahtangga yang meninpa radio dan pelawak Shuk Sahar apabila diperkatakan isterinya telah membuat pendedahan berani di instagram menyatakan beliau telah menyerang seorang wanita yang mengaku mengadakan hubungan sulit dengan suaminya.

Rossalennah Natassyiah Asshafera mendakwa suaminya kembali menjalinkan hubungan cinta dengan seorang wanita yang pernah dikaitkannya dahulu di kenali sebagai Fara

” Aku dah teduduk depan pintu merayu rayu suruh suami aku keluar dan balik..

” Selama ni aku diam dah sabar dan bertah4n. Diam demi menjaga a1b suami.

” Tapi semakin lama diam diorang semakin menyak1tkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bers4Iah dan tak gnggu rumah tangga orang,” katanya.

Tambah Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

” Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah.

” Seraa ada saksi pergi sini dengan PA Shuk.. dia kol faara suruh Shuk keluar..shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar..

” Bayangkan la apa perasaan aku .. aku tak pernah sesedih ini.. sesak1t ini, aku dah cukup pendam macam2..

” Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang.. aku dah merayu mnangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.

” Kau cam-pak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa do-sa aku sampai aku kamu buat macam ni. Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak.

” Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala ce-Ia yang bvruk demi masa depan anak-anak. Tapi hari demi hari, kau bu4ng aku dengan anak-anak.

” Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkel1aran cari laki aku dimana,” katanya.

Sementara itu, menerusi entri terbaru dimuatnaik sebentar tadi, Rossalennah memuatnaik paparan skrin status yang ditulis Fara berhubung Rossalennah.

Selain itu, Fara mendkwa dia tidak sembunyikan ‘manusia’ (Shuk) di dalam rumahnya.

” Semalam kau kata nak call JAIS kalau aku tak bagi kau masuk, aku persilakan kau call JAIS.

” Aku siap bagitau call polis sekali sebab kalau kau je maaflah ya, memang aku takkan bagi masuk, sebab rumah aku.

” Aku offer video call untuk tourtour rumah segala pelusuk aku boleh tunjuk kalau betul aku sembunyikan manusia dalam rumah, tapi kau taknak! Kenapa??

” Aku ada soalan;

” 1- Bila masa aku h4Iau kau? Kau yang taknak balik dan nak tunggu depan rumah sampailah manusia kau cari tu keluar so then aku pun tutuplah pintu sambung tidur.

” 2- Bila masa aku dirayu sambil kau menangis? Kau berikan aku arahan sis, bukan merayu kat aku, dan ugut untuk pec4hkan pintu rumah.

” 3- Bila masa aku campak kasut kat kau? Aku bagi dua-dua belah tu melalui jeriji besi.” tulis Fara.

Leave a Reply